dekoracje żeglarskie

Morza szum – w biurze?

Wszyscy wypatrujemy już urlopów. Powietrze jest coraz cieplejsze i pachnie latem. Ale przed nami jeszcze długa majówka, a dla hobbystów początek sezonu żeglarskiego. Co roku Polacy coraz więcej wydają na ekskluzywne sporty jak golf, tenis czy żeglarstwo. Pokazały to targi żeglarskie, które odbyły się w marcu w Warszawie. Odnotowały wysoką frekwencję zarówno za estrony wystawców jak i odwiedzających.

Żeglarstwo jest drogim sportem, stąd na rynku lepiej funkcjonują firmy zajmujące się wypożyczaniem sprzętu wodniackiego jak jachty, motorówki, katamarany, czy nawet kajaki. Procentowo dużo mniej jest prywatnych właścicieli jachtów na polskich akwenach. Pasjonaci najczęściej wypożyczają sprzęt.

Mimo to hobbyści lubią podkreślać swoje zainteresowanie stosownymi dodatkami. Co roku w okresie wakacji widzimy powrót od stylistyki marynistycznej zarówno w wystroju wnętrz, modzie, a nawet biżuterii. Są firmy, które zagospodarowały tą niszę. Oferując dekoracje na biurko z motywami statków, kotwic czy kół sterowych.

Świetnie sprzedają się też dekoracje żeglarskie w przemyśle odzieżowym. Latem modne stają się granatowo białe paki, sznurkowe espadryle i motyw kotwicy na dodatkach. Widzimy tu powiew zza oceany, odblaski mody klubowej w taki gust trafia snob-shop.pl

Pomysłowi przedsiębiorcy wprowadzają na rynek nawet zastawę stołową ozdobioną motywami żeglarskimi. Na rynku można znaleźć też kosmetyki skierowane do tej grupy konsumenckiej, niedługo zaobserwujemy wysyp piw kraftowych z motywami piratów i starych wilków morskich.

Przygotowanie do sezonu trzeba zacząć kila miesięcy wcześniej. Bum zakupowy potrwa najwyżej cztery miesiące, ale będzie to obfite żniwo dal firm dystrybuujących produkty sezonowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *